SERVICE, NÅGON?!
Måste bara berätta en "liten" grej...
Vi skickade iväg en beställning på Internet till ett fotoframkallningsställe och gick till butiken för att hämta ut fotona igår.
Jag går in med beställningslappen vi skrivit ut och hämtar fotona, betalar och går till bilen där vi tillsammans tittar på fotona.
Till vår besvikelse såg det inte ut som det gjorde när vi skickade beställningen. Dom hade beskurit bilderna så att namnet som fanns med kapades!
Jag tog med mig bilderna och gick tillbaka för att prata med personalen.
Kvinnan som stod i kassan sa att dom på labbet bara trycker på "print" och ändrar inget och att det i så fall var vi som hade gjort fel som godkänt beställningen! Vilken person skulle med flit godkänna kapning av ett namn på ett foto?! - VI VET HUR FOTOT SÅG UT NÄR VI SKICKADE IVÄG DET PÅ FRAMKALLNING! Inte f*n var där något kapat namn på det vi godkände! Fanns det risk för att få namnet kapat skulle det väl inte vara möjligt att placera namnet där vi hade placerat det, eller hur?!
Butiksbiträdet var arrogant, otrevlig och hade total avsaknad på servicekänsla, så av förklarliga skäl blev jag arg, ( speciellt med tanke på det vackra fotot som Stoffe tagit och som alltså inte blev som det skulle ).
Vi godkände alltså inte bilden, utan väntar på en ny framkallning från fotolabbet.
Ska bli riktigt intressant att se om bilden ser bättre ut när vi kommer dit imorgon...
SKA DET VARA SÅ SVÅRT MED ATT GE BRA SERVICE?!
Ps. Även mån-ons har dagarna till stor del tillbringats i J & J:s hus. Ds.
Vi skickade iväg en beställning på Internet till ett fotoframkallningsställe och gick till butiken för att hämta ut fotona igår.
Jag går in med beställningslappen vi skrivit ut och hämtar fotona, betalar och går till bilen där vi tillsammans tittar på fotona.
Till vår besvikelse såg det inte ut som det gjorde när vi skickade beställningen. Dom hade beskurit bilderna så att namnet som fanns med kapades!
Jag tog med mig bilderna och gick tillbaka för att prata med personalen.
Kvinnan som stod i kassan sa att dom på labbet bara trycker på "print" och ändrar inget och att det i så fall var vi som hade gjort fel som godkänt beställningen! Vilken person skulle med flit godkänna kapning av ett namn på ett foto?! - VI VET HUR FOTOT SÅG UT NÄR VI SKICKADE IVÄG DET PÅ FRAMKALLNING! Inte f*n var där något kapat namn på det vi godkände! Fanns det risk för att få namnet kapat skulle det väl inte vara möjligt att placera namnet där vi hade placerat det, eller hur?!
Butiksbiträdet var arrogant, otrevlig och hade total avsaknad på servicekänsla, så av förklarliga skäl blev jag arg, ( speciellt med tanke på det vackra fotot som Stoffe tagit och som alltså inte blev som det skulle ).
Vi godkände alltså inte bilden, utan väntar på en ny framkallning från fotolabbet.
Ska bli riktigt intressant att se om bilden ser bättre ut när vi kommer dit imorgon...
SKA DET VARA SÅ SVÅRT MED ATT GE BRA SERVICE?!
Ps. Även mån-ons har dagarna till stor del tillbringats i J & J:s hus. Ds.
Kommentarer
Trackback